Ahad, 6 April 2008

Mak Tok

ni mak tok aku....

rock x...

hahahahaha....

mak tok aku dah tua...

tp tetap merokok...

dia mula hisap rokok sejak melahirkan anaknya yang ke-7 kalau tak silap aku...

lepas habis pantang...

teringin katanya....

sudahnya, sampai skrg dia masih merokok....

kadang rokok tembakau...

kadang2 dunhill....

setiap masa dia sentiasa memerlukan tembakaunya....

aku jd kasihan....

bila aku sengaja bergurau dengannya, katakan kau juga ingin merokok, dia melarang sama sekali...

bahaya katanya... tak molek... sbb aku perempuan...

tp mak tok pun perempuan jgk....

kdg2 kelakar jgk...

ye lah bila tgk abg2 aku berkongsi rokok n lighter ngan mak tok...

nenek ngn cucu...

sama jerk...

hahahahahaha....

bg aku org merokok ni (perempuan), biasa jerk... aku x bermasalah dengan itu...

cuma jika ada yg show-off dan merokok dgn rasa bangga, itu yg aku meluat...

lelaki...???

hurm...

x suka kalau asap 2 terus menusuk lubang hidung... sakit...

tp kalau bau yang melekat dkt pakaian 2, ok lah...

tak teruk sgt, kecuali kalau baju tu dah diperam lama...

hahahahahahaahha.............................

10 ulasan:

amscreamo berkata...

hehe.

CoffeeHoliC berkata...

kalau aku beritahu aku juga seperti mak tok, kau percaya ?
kini kau benci aku?
begitu :)
kirim salam mak tok
aku terima jika si dia ketagihan kerana dek si sigar itu :)

^JajaNess^ berkata...

~ mak tok rockerz...but seems like suma tok2 kat kg rockerz babe...

~ neh...don't smoke...does not suits u ;']]]]]]]]

~ laki kalao merokok bao dia Zzzzz hapak!! kahkahkah

~ haite new fwen ;'p

ratnakesuma berkata...

aku x benci mak tok...

aku benci org yg terlalu nk org laen tahu yg dia juga mcm mak tok...

x sama kan...

mak tok x show off...

x mcm sunti2 yang ketawa terbahak2 di kedai mamak sambil mengepit rokok di tangan...

mak tok profesional...

hahahahahaha.......

luv my mak tok so much....

maPieCeoFarT berkata...

cayalah.. mak tok rawwkkkzz...!!

ermm...tapi aku tak oke dgn perempuan merokok kut... sorry...

cukupla aku kurang gemar lelaki merokok.. walaupun tidakla sampai tahap anti..sbb rokok buat aku sakit!

tapi mak tok rawwkkkzz arr... yeah!

maPieCeoFarT berkata...

aku suka entry ni...

jujur... =)

AzizulHafiz berkata...

aku seorg perokok.. aku perokok.. aku perokok.. aku perokok..
hmmm...


P/S kepada Mak Tok: Pancung!!!(kongsi)
Hahahaha!!

Saya muhammad iqbal berkata...

mak tok isap okok dunhill merah ke light??

klu light kite same la.. bole kongsi2..

tp klu dunhill merah saya tgk je la..

ala laki pompuan isap okok ske ati diorg la..

asalkan lebih umur la..

yg pozer ke nk tunjuk2 ke, korang nye paru2 gak yg ancus..

ade ak kisah??? wakakaka..

mak tok, kite kongsi ley x???

Miss LaraLady berkata...

Memang besh kalo ade Opah or nenek yang sporting cam Mak Tok Kamo niehh!

Hidup Mak Tok!

ratnakesuma berkata...

Hidup Mak Tok...!!!!!