Khamis, 5 Mac 2009

perjalanan menuju kematangan...?

hari ini, 05 march 2009, genap setahun aku menulis blog. tanpa kusedari, dalam leka melayari bahtera perjalanan hidup yang semakin kusam, 'suara hatiku; ini sudah (baru sebenarnya) mencapai usia setahun. moga usia setahun ini membolehkannya menjadi semakin matang dan bijak dalam menuturkan bicara dan melontarkan suara.


baru setahun, tetapi banyak lukisan2 hidup yang telah mewarnai hidupku dengan pelbagai jenis kisah yang kadang sukar untuk dimengertikan...



kini aku tumbuh sebagai insan yang lain, yang cuba untuk menuju kematangan biarpun sepatutnya ia sudah lama berlaku...



aku ada sebuah kisah untuk dikongsikan dengan anda semua. namun, ianya hrus benar2 diceritakan pada masa dan latar yangs sesuai agar ianya mampu difahami semua...



aku tidak minta ia jd begini....



p/s: kpd anda, jika dulu anda mampu memahami aku, kenapa tidak sekarang?

2 ulasan:

reez berkata...

:)
things change darwina

ratnakesuma berkata...

>>reez<<

ya, reez.. things change. manusia pun berubah, kn..