Isnin, 11 Mei 2009

episod baru : memeluk alam mimpi

aku semakin hampir memeluk alam mimpi bila berada di ruangan ini. aku cuba untuk merealisasikan apa yang pernah dihajatkan jauh di sudut hati selama aku hidup ini. aku ingin, aku berani, aku yakin, tapi aku masih lagi belum cukup bersedia mempersiapkan diriku untuk meredah ribut mimpi itu. memangnya aku yakin, rantau ini punya 'sesuatu' yang belum di terokai oleh siapa-siapa pun kerana aku di ajar untuk memahami dan difahami... sukar ataupun tidak, terserah saja kepada takdir yang sentiasa mengekori hidup kita selagi kita berusaha dengan kesungguhan yang luar biasa. mungkin aku bisa mencapai eskapisma yang tiada tara di sini. sama seperti waktu amerzaman pergi ke konsert alam m. nasir mungkin. doakan aku berjaya memeluk mimpi itu.

2 ulasan:

Miss LaraLady berkata...

Kecapilah mimpi anda !
u almost there darl..

amer zaman berkata...

haha..

rasa macam kat alam lain?